راکینگچیر پافدار ماتینا

مبلینا اولین تولید کننده راکینگچیر ایرانی با مکانیزم حرکتی جدید

كلمه  راكينگچير ناخواسته مارا به ياد پدر بزرگ،با يك ليوان چاي و يا مادر بزرگي با ميل هاي بافتني كنار شومينه در حال تاب خوردن مي اندازد و اين بزرگترين تصوير ما از مفهوم كلمه راكينگچير است.خاطره اي شيرين ولي همراه با صداي جير جيري كه از حركت اين صندلي به وجود مي آيد و اين، همان علتي  بود كه مارا به فكر فرو برد تا با تغيير در مكانيزم حركتي اين محصول آنرا به وسيله اي كاربردي و جذابتر تبديل كنيم.

راكينگچيرهاي مبلينا با بكارگيري مكانيزم حركتي جديد در پايه هاي اين صندلي آنرا به وسيله اي بي صدا جهت ايجاد لحظاتي آرام و ريلكس براي شما عزيزان تبديل نموده است.

جهت استحكام هرچه بيشتر اين محصول متريال استفاده شده در استراكچر، آن از چوب راش گرجستان بوده كه يكي از بهترين چوبهاي موجود در صنعت مبلمان ميباشد.

در قسمت نشيمن اين صندلي از اسفنج يورو لوكس با وزن حجمي 35 كيلوگرم استفاده شده است كه از مرغوبترين اسفنج هاي موجود در بازار ميباشد.

براي راحتي هرچه بيشتردر قسمت پشتي اين صندلي از پرقوي مصنوعي ( الياف ويسكوز) بهره گرفته شده كه بر خلاف ساير متريالهاي مشابه طبيعي ، ضد حساسيت و با دوام بيشتري مي باشد.

 يكي از مهم ترين قسمت هاي اين صندلي پوشش نهايي و يا رنگ آن است كه از مواد پلي اورتان جهت مقاومت بيشتر در مقابل رطوبت ، خط و خش و نهايتا دوام بيشتر اين صندلي استفاده گرديده است